სანამ ცოცხალი ვარ…

საერთოდ ძალიან მომწონს თაგ-თამაშები. ერთი სათაურის ქვეშ  ძალიან მრავალფეროვანი და განსხვავბეული “პოსტები” იწერება. ყველას კი საერთო სათაური აქვს. ^^ ჰოდა.პირველად პოსტი  ჩხიკვის ბლოგზე წავიკითხე და ძალიან მომეწონა შემდეგ  ანას დახმარებით მეც ჩავერთე.რის გამოც მადლობა ანას!  ჯერ მხოლოდ 14 წლის ვარ და რათქმაუნდა სურვილებიც ბევრი მაქვს. მათი ასრულება მანამდე უნდა მოვასწრო სანამ ცოცხალი ვარ(რომ მოვკვდები მერე ისედაც ვეღარ ავისრულებ 😦 )

მინდა უდარდელი,ლამაზი ბავშვობა მქონდეს,ჩემს გარშემო ყველა ბედნიერი იყოს
მინდა ქუჩაში მომღიმარ სახეებს ვხედავდე.
მინდა მზის სხივები მათბობდეს.ყოველი ახალი დღე მახარებდეს.
სანამ ცოცხალი ვარ მინდა ბევრი კარგი საქმე გავაკეთო.
◊ მინდა მქონდეს სახლი ხეზე. სადაც მე ვიცხოვრებ,ყოველ დილით ჩიტების ხმა გამაღვიძებს და არა მაღვიძარის.
◊ მინდა ეიფელის კოშკზე ავიდე და იქედან ქაღალდის გულები გადმოვყარო.
მინდა ყოველი დღე განსხვავებული, სიახლეებით დატვირთული იყოს.მე ხომ ასე ძალიან არ მიყვარს ერთფეროვნება.
მინდა სამოგზაუროდ წავიდე და უამრავი ფოტო გადავიღო.
მინდა სანამ ვვარსებობთ ადამიანებმა ერთმანეთს გული არ ვატკინოთ.
მინდა სანამ ცოცხალი ვარ ნამდვილი თავისუფლება შევიგრძნო.
მინდა ერთი დღით გადავიკარგო,ვიარო ბევრი. სახლში არ მოვიდე.
◊მინდა ჩემი მეხსიერება კარგი მოგონებებით იყოს სავსე და როცა მოვხუცდები ჩემი ცხოვრების საუკეთესო  წუთები გავიხსენო.
◊ მინდა ოცნებები ხდებოდეს….

ვთაგავ: მარის ., ნინოს, wissner, ჭინკას. დეკემბერიუსს ძალიან მაინტერესებს და ველოდები თქვენს პოსტებს. ^^

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

25 Responses to სანამ ცოცხალი ვარ…

  1. Molly Bloom says:

    ფორთოხლისფერი ბლოგის მეპატრონეს მზისფერი სურვილები ჰქონია 🙂

  2. wissner says:

    მომეწონა პოსტი. :> მადლობა თაგისთვის,საინტერესო თემაა.

  3. Jessie says:

    გენაცვალე რა კარგი, თბილი, დადებითი ოპტიმისტური პოსტია 🙂 ^_^ ძალიან მომეწონა ^_^

  4. Nikeaaa says:

    maarrr mets dzalian dzalian mometsonaa. ise survilebshi mets mageebs chavtserdiii ! ❤

  5. მმმ… გემრიელი პოსტია, აგსრულებოდეს. ^^ პ.ს. მე არ წამომიწყია… :”>

    • alleskreativ says:

      უიჰ. :შ
      არადა მე მეგონა შენი წამოწყებული იყო. არაუშავს თუ უშავს? 😀

      • ალბათ უშავს, საავტორო უფლებები მაინც… ))) თაგებს მივსდიე და აქამდე ჩავედი – http://mysummeroflov3.wordpress.com/2011/03/08/before-i-die/#more-476 … ))

      • alleskreativ says:

        🙂 ალბათ მაგის წამოწყებულია. ^^ მე პირველად შენს ბლოგზე წავიკითხე და არ დავკვირვებივარ,რომ შენც დათაგული იყავი. :შ
        არაუშავს,შევცვლი და სხვანაირად დავწერ

  6. NinucaElectro says:

    იცი, რომ ეს ჩემი პირველი ტეგ-თამაშია? საინტერესო თემაა და დავწერ აუცილებლად, იმედია ამ დღეებში, მალე..
    რაც შეეხება შენს პოსტს ძალიან მომეწონა, და საერთო ბევრი ვიპოვე.მეც მინდა მქონდეს სახლი ხეზე. აი ეგ ძალიან მაგარი იქნება.. :სუნ:

  7. NinucaElectro says:

    ვაიმე 2 ასო შემეშალა დაა ჩაასწორე რა :დ :ღმერთორადებილივარ:

  8. NinucaElectro says:

    http://ninucaelectro.wordpress.com/2011/03/16/
    აჰაა დავწერე როგორც იქნა! :დ

  9. კარგი პოსტი იყო ❤ აგსრულებოდეს მარ!

  10. Sxvanairy says:

    kargi surviilebi gaqvs,ocnebebis axdenas gisurveb…

Leave a Reply

