ჩემი ქუჩა

მე და ქუჩა-ორი კარგი მეგობარი ვართ.დილას,შუადღეს,საღამოს.ქუჩა არსად არ მიდის.მხოლოდ ჩვენ დავდივართ აქეთ-იქით.დიახ!სწორედ რომ ქუჩაზე,იმ ქუჩაზე დავდივართ,რომელიც ჩვენთვის ახლოა,ყველაზე ძველი და ახლო მეგობარია.ქუჩაზე რომელზეც ბევრი თაობა გაიზარდა და კიდევ ბევრი გაიზრდება.ქუჩა,რომელიც უყურებდა თუ როგორ გვემატებოდა წლები,როგორ ვიზრდებოდით,დავდიოდით სკოლაში ყოველ დილით.ქუჩა სადაც ყოველ საღამოს ვსეირნობთ და ბევრ ნაცნობ სახეს ვხედავთ.(მე პირადად ამ კვირის განმავლობაში ქუჩაში ბევრი ნაცნობი სახე ვნახე.გავიცანი ისინი ვისი გაცნობაც ძალიან მინდოდა.^_^)
ჩემი ქუჩა,რომელიც შემოდგომაზე ფოთლებით,ხოლო ზამთარში თოვლით იფარება.ქუჩა ყველა ადამიანს აერთიანებს,უსაქმურებს,მათაც-ვისაც ყოველთვის სადღაც ეჩქარებათ,ბავშვებს,მუსიკოსს,მევიოლინეს,მხატვარს,რომელიც ქუჩას თავის ფერებში ხატავს,მელექსეს რომელიც ქუჩაში დანახულს ლექსად აქცევს,ქუჩის ბოლოში კი მათ აი ჯიბგირებს რომ უწოდებდნენ.ისინიც ქუჩის განუყოფელი ნაწილი არიან.ერთი-მეორეზე გადაბმული კი ერთ დიდ სამყაროს ქმნის სადაც ჩვენ ყოველდღიური ცხოვრებით ვცხოვრობთ.ქუჩა თავშეყრის ყველაზე კარგი ამინდია წელიწადის ყველა დროს.განსაკუთრებით კი მაშჳნ როცა არ ცივა და თბილი მზე ანათებს.

კეთილი იყოს ჩემი დაბრუნება! მადლობა ჭინკა,რომ შემახსენე ჩემი ბლოგის არსებობა :))

 

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to ჩემი ქუჩა

  1. menatreba chemi qucha.
    ogond mxolod chemi qucha 🙂
    ori tvea sxva quchas vechvevi,
    bevrs nishnavs chemtvis dzalian, cxovrebis sakmaod did nacils xom quchashi vatareb (gansakutrebit roca tovs)

    momecona posti : ) ketilganckobilia 😀

    • alleskreativ says:

      მე ქუჩის მხოლოდ კარგ მხარეებს ვხედავ. 😀 “ცუდ”მხარეებს უბრალოდ არ ვიმჩნევ

  2. diana says:

    me dzalian miyvars chemi qucha.gazafxulobi dzalian lamazia.ayvavebulia xeebi,sxvadasxva mcenareebi;bali,msxali,tyemali da sxva.rodesac garet gavdivar,tavi samotxeshi mgonia

Leave a Reply

