როგორ მომნატრებია!

სკოლა!!სკოლა მომენატრა მე ყველაზე მეტად. ამას აქამდე ასე ვერ ვგრძნობდი,მაგრამ დღეს!როცა სკოლის კიბეები ავირბინე მივხვდი რომ მთელი ზაფხულის განმავლობაში რაც ყველაზე მეტად მაკლდა სკოლა იყო,კლასელები,მასწავლებლები და ახალი ამბები.კიდევ მერხები,მერხები მენატრებოდა, აი ის მერხები დილით რომ დალაგებული გვხვდებოდა და მერე ჩვენ ვურევდით. ჩვენი კლასი…ჩვენი ლამაზი კლასი.და აი დადგა კიდევაც 15 სექტემბერი…დღე რომელმაც გამახსენა სკოლა.კლასში შევედი,გაშლილი ხელები და ჩახუტებები,თბილი,მონატრებული ჩახუტებები,მერე კითხვები “როგორ ხარ?” როგორ დაისვენე? მომღიმარი სახეები და სიახლეები…მე! და კიდევ ჩემმა 27 კლასელმა მერვე კლასის კარი შევაღეთ…(დიდები ვართ უკვე) დღე რომელიც ყველაზე ლამაზია..ყველაზე მხიარული!!! პირველკლასელები,რომელთაც თავი უკვე დიდები ჰგონიათ და ამაყად დააბიჯებენ,თითქოს ყველას ეუბნებიან ჩვენ უკვე პირველკასელები ვართო. 🙂 ბევრი სიახლე,რომელიც ჩვენმა განათლების სამინისტრომ ახალი სასწავლო წლისთვის მოგვიმზადა. ახალი კლასელი,რომელიც ჩვენს კლასს ყოველ სასწავლო წელს ემატება,მართალია ჯერ ახალი კლასელი კარგად ვერ გავიცანი,მაგრამ მალე გავიცნობ…კიდევ ლაპარაკს მონატრებულები,ანუ ჩვენ,რომლებმაც ყველა თემაზე მოვასწარით წაჭორავება..და საერთოდ ბევრი რომ არ ვილაპარაკო მე ძალიიან მიყვარს ჩემი სკოლა,ყველა ვინც სიტყვა” ჩემს სკოლას” უკავშირდება..ჩვენი ლამაზი კლასი.. ამ სიტყვებში ყველაზე დიდი სიყვარულია. კლასი_ჩემი მეორე სახლი… მოკლედ ყველას გილოცავთ.

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to როგორ მომნატრებია!

  1. mariamoo says:

    vaime ra sayvarelii xar mari… ♥ momewona es…mec miyvars chemi skola

  2. მეც მიყვარს ჩემი სკოლა და კლასიც 🙂 ❤ უკვირთ,ხოლმე რომ ვიტყვი ამგრამ ასეა და.. ))

    • alleskreativ says:

      🙂 კაია მერე, სადაც სწავლობ,თითქმის მთელ ბავშვობას ატარებ ის ადგილი უნდა გიყვარდეს. 🙂

Leave a Reply

