ამოალაგეთ ჩანთები!

სიყვარულოვნასთან ვიპოვე ეს თამაში,ძალინ მომეწონა და დაუკითხავად ჩავერთე 🙂 მოკლედ მეც შევეცდები დავწერო რას იტანს ჩემი ჩანთა…დიახ!ჩემი ჩანთა მართლაc ბევრ უსარგებლო ნივთს ატარებს.მოკლედ ჯერ ჩემს ჩანთას გაგაცნობთ.
ჩანთას ყველგან დავატარებ,არ აქვს მნიშვნელობა სად მივდივარ..უბრალოდ ძალიან მიყვარს ეს ჩანთა,მეორე ჩანთაც მაქვს რომელიც შედარებით პატარაა და მხოლოდ ციფრული ეტევა 🙂 ეს კი უფრო მოსახერხებელია..თან ბევრი ნივთი ეტევა. 🙂
და მაინც რას იტევს ჩემი ჩანთა??
დავიწყოთ…

  • სტეპლერი,თავისი ტყვიებით___რატომ დავატარებ არ ვიცი,მაგრამ მაინც,ყოველი შემთხვევისთვის
  • მობილური__არავინ არ მირეკავს,უბრალოდ დევს 🙂
  • ყურსასმენები__ქუჩაში მუსიკას არ ვუსმენ 🙂 მაგრამ მაინც იდოს.ხელს არ მიშლის
  • ციფრული__ჩემი მეგობარი:) თითქმის ყველაფერს ვუღებ სურათებს,ერთი ფოთოლიც არ დამიტოვებია
  • ავტობუსის ბილეთი__რომელსაც სახლში მოსვლამდე არ ვაგდებ 🙂
  • მოსწავლის ბარათი,და დედაჩემის სამგზავრო ბარათი__მე უფასოდ ვმგზავრობ :)დედაჩემი არა
  • ხურდები_ყოველთვის “მიყრია” ჩანთაში
  • იარლიყი__რომელიც ისე მომეწონა არ გადავაგდე
  • მთვარე,რომ ახატია,(ზუსტი სახელი არ მახსოვს რა ქვია) ეგ მაჩუქეს..(საკანცელარიო მაღაზიაში)

ამ ყველაფერს დავატარებ მე. 🙂 მოკლედ ვთაგავ: პატარა მეოცნებეს

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to ამოალაგეთ ჩანთები!

  1. lehrerin says:

    აუ ჩემს ჩანთაში იმდენი რამე ეტევა.. 🙂

  2. B u n n i e. says:

    au dzalian mominda mec msgavso postis sheqmna 🙂
    dzlian momewona xD nu magram chem chantashi ufro meti ram chaeteva xD tumca mec titqmis magdeni damaq yvelaferi :3

  3. Mallorie says:

    სურათში არსებული თითოეული ნივთი რომ ‘შევისწავლე’, პირველი კითხვა იყო, რატომ დაატარებს სტეპლერს? რა საინტერესოა. დავიჯერო, ყოველდღიურად გიწევს ფურცლების დასტეპლერება? ^^
    შენ როგორც უწოდე იარლიყიო, მეც ძალიან მომეწონა.

    • alleskreativ says:

      სიმართლე გითხრა არ ვიცი რაში მჭჳრდება სტეპლერი,მაგრამ ყოველი შემთხვევისთვის :დ
      სტეპლერის ტყვიების ყიდვა როცა მიწევს მაშინ სტეპლერი ჩანთაში მიდევს 😀

Leave a Reply

