ბლოგი♥

საქართველოში დიდი ხანია არსებობს სიტყვა “ბლოგი”. ბლოგის გაკეთების სურვილი უფრო მეტს უჩნდება.მომრავლდა ბლოგოსფეროს ახალი თაობა(მათ შორის ვარ მე) მაგრამ არსებობენ უფრო გამოცდილი “სტაჟიანი” ბლოგერები,რომელთაც თამამდ ვუწოდებ ბლოგერებს. მათი ბლოგები უფრო განვითარებული,დახვეწილი და საინტერესო პოსტებით გამოირჩევა,მაგრამ ახალი თაობის ბლოგერებიც წერენ საკმაოდ საინტერესო პოსტებს. შეიძლება გაინტერესებთ როგორი ბლოგები მომწონს მე(ან სულაც არ გაინტერესებთ)მაგრამ მე მაინც დავწერ.
არსებობს ბლოგები,სადაც შემიძლია 24 საათის განმავლობაში ვიყო და არ მომბეზრდეს,ვიკითხო ძველი პოსტები და დაველოდო ახალს. ბლოგმა ისე უნდა მიგიზიდოს რომ ძველი პოსტების (older posts) წაკითხვაც მოგინდეს.

ბლოგოსფეროს ახალი თაობიდან მომწონს http://chiinka.wordpress.com/ დიდი სიამოვნებით ვკითხულობ ამ ბლოგზე დაწერილ “ანის თავგადასავალს”
მოკლეს ყველა ბლოგს აქვს თავისი კარგი! ყველა ბლოგი განსხვავებულია.
p.s მე კიდევ ბევრ ბლოგს ვკითხულობ.

ჰო და კიდევ ერთი ბლოგი გამომრჩა,http://pawuk.wordpress.com/ ამ ადამიანზე შემიძლია ვთქვა”ძალიან უყვას წერა!!!”

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to ბლოგი♥

  1. makuspotter says:

    vaime meored zustad iseve gamixarda chemi bLogis xseneba sxvis blogshi.. (h)
    mase gamixarda egoisttanac roiyo..
    :*:*:*

Leave a comment