რომელი ფერი ხარ შენ?

ვინმემ ეს შეკითხვა რომ დამისვას აუცილებლად ვუპასუხებ_ მწვანე_
ძალიან მიყვარს მწვანე ფერი. რაღაცნაირად მშვიდია,მხიარულიც. მწვანე ფერი მე მგავს! ჩემსავით წყნარია. მშვიდი ფერი_რომელიც არასოდეს არავის არ აბეზრებს თავს. მაგრამ მე ყველა ფერი მიყვარს. msn_smiley_001 ყველა ფერს რაღაცას ვამსგავსებ. ფერები განწყობის მიხედვით იცვლება.თუ კარგ ხასიათზე ვარ მხიარული ძალაინ” ფერადი” ფერები მომწონს.
ყველა ადამიანი თავს ცხოვრებას თავის ფერებში ხატავს.© მე

რომელი ფერი ხარ შენ?

რომელი ფერი ხარ შენ?

პ.ს მგონი შეიძლება აქედან ტეგ-თამაშის გაკეთება.(მე ვცდი მაინც)რომელი ფერი გგავთ?

ვთაგავ: pawuk_ას და  makuspotter_ს როემლი ფერები ხართ თქვენ?


About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to რომელი ფერი ხარ შენ?

  1. makuspotter says:

    davwere ukve posti magram suratebi ar damidia jer gavdivar axla da rogorc ki davdeb ixile posti. 😀

  2. Pingback: რომელი ფერი ხარ შენ? « ✿ პაწუკა ✿

  3. ვგიჟდები მწვანეზე ❤

Leave a Reply

