სიახლეები,ანუ restart-ი alleskreativ-ზე

დიდი ხანია გადავწყვიტე ახალი რაღაც გამეკეთებინა ჩემს ბლოგზე.დღეს კი შევუდექი მუშაობას.ჯერ თემების ძიება დავიწყე..თითქმის ყველა საიტზე ვიყავი,მაგრამ რომელი თემაც ვნახე ჩემს ბლოგს არ მოუხდა,ზოგი ზედმეტად გადატვირთული იყო,ზოგიც ძალიან აჭრელებული.მოკლედ უიმედოდ განვაგრძე ძიება. ოთხჯერ გამიჭედა კომპიუტერმამაგრამ ერთი თემა მაინც ვიპოვე და მასზე შევჩერდი.აი სწორედ იმ თემაზე რასაც ახლა თქვენ ხედავთ.არც გადატვირთულია და არც მოსაბეზრებელი ფერები..მე პირადად ძალიან კმაყოფილი დავრჩი როცა საბოლოო ვარიანტი ვიხილე.ჩემმა ბლოგმა სრული restart-ი განიცადა…იმედია ჩემს მკითხველს მოეწონა ბლოგის დიზაინი.რაც შეეხება სხვა სიახლეებს.

  • პოსტების წერას ისევ განვაგრძობ,სანამ ზღვაზე წავალ (ამაზე ცალკე პოსტს დავწერ)
  • ჩემს შესახებ დავწერო ახალი პოსტი
About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

