მე♥მეგობრები

ეს პოსტი მინდა ჩემს მეგობრებს მივუძღვნა მთლიანად..ჩემს მეგობრებს ძალიან ძალიან ვუყვარვარ და მეც ძალიან მიყვარს ისინი..ხალხი რომელთაც ჩემი ესმის,ეს ის ხალხია რომელიც ჩემს პატარა გულში დიიიიდ ადგილს იკავებს…ეს ის ხალხია ვისაც ვენდობი,ვინც ყოველთვის ჩემთან ერთადაა..ვისაც ჩემი დახმარება ყველაზე კარგად შეუძლია..რჩევებიც მიცემაც კარგი იციან..და შენს რჩევასაც ითვალისწინებენ..ჩვენ მხიარული,კარგი ბავშვები ვართ…ვართ ერთად…იშვიათად ვიბუტებით..არა საერთოდაც არ ვიბუტებით,მაგრამ თუ მოხდა ისე რომ გავიბუტეთ სულ რაღაც 5 წუთით..ერთმანეთს ვაწვალებთ..ხანდახან თმებს ვქაჩავთ,ზოგჯერ “რაღაცნაირად”ვხუმრობთ მაგრამ ეს არ გვწყინს..მიყვარს გამოთქმა “ჩემი მეგობრები ჩემი სიმდიდრეა..”ჰოოდა მეც თავს უფლებას ვაძლევ ვთქვა მდიდარი ადამიანი ვარ,რადგან მყვარს მეგობრები,რომლებსაც ვუყვარვარ,რომლებიც მიგებენ,რომლებიც უბრალოდ კარგები არიან.. მეჩემი მეგობრები
და მაინც რატომ დავწერე ეს..იცით რატომ?უბრალოდ მომინდა დამეწერა ჩემს მეგობრებზე..მინდოდა მათზე ცოტა რამ მეთქვა,მინდოდა დამეწერა თუ როგორი კარგები არიან ისინ…არ არსებობს ადამიანი ვისაც მეგობარი არ ყავს..ასეთი ადამიანი უბრალოდ ცოდოა..
About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in ბლოგერი, ბლოგი, მე----ასეთი ვარ, მეგობრები. Bookmark the permalink.

One Response to მე♥მეგობრები

  1. :wub: says:

    მე♥ჩემი მეგობრები.ra magaria.mec miyvars chemi megobrebi da mat gareshe ver vzleb

Leave a Reply

