მე ბლოგერი ვარ?




აი ამიტომაც გადავწყვიტე დამეწერა ეს პატარა პოსტი..უკვე 1 თვეა ბლოგი მაქვს და გადავწყვიტე მენახა რამდენი პროცენტით ბლოგერი ვარ,თუმცა მე არ ვფიქრობ,რომ ბლოგერი ვარ..ჯერ დიდი გზა უნდა გავიარო…ტესტმა მიჩევენა
70% ..ძალიან გამიხარდა..და თან სტიმული მომეცა..ახლა უკეთესად დავწერ უფრო შემართბეით და ახლი იდეებით..მგონი კარგი იქნება ამ ტესტს სხვებიც თუ გააკეთებენ..მაგრამ მგონი ეს ტესტი უკვე მთელმა ბლოგოსფერომ ნახა და გააკეთა..ალბათ ეს ყველას მსგავსი პოსტი სადმე სხავაგანც გექნებათ წაკითხული,მაგრამ ცოტა განსხვავებული შინაარსით და სიტყვებით..ეს ტესტი კი Dgiuri.Comზე ვნახე..
ჩემს აზრს გეტყვით..ეს სცრუის დეტექტორ არ არის,რომ ტყუილზე დაგიჭიროს..უბრალოდ მართლა უნდა გაინტერესებდეს და სიმართლე ჩაწერო…მაგრამ მაინც კარგი რაღაცაა..უბრალოდ
ვინც სიმართლეს დაწერს იმას სიმართლეს ეტყვის..
p.s ხვალ ალბათ ახალ პოსტს დავწერ..ალბათ კი არა
დავწერ! და კიდევ აღარ მომწონს ჩემი ბლოგის თემა..კვირის ბოლოს ახალი თემით დაგხვდებით მე და ჩემი ბლოგი
70%How Addicted to Blogging Are You?

Created by OnePlusYou – Free Dating Site

აი ეს ყველაფერი რაზეც ვლაპარაკობდი


About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in ბლოგერი, ბლოგი, ტესტი. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

