როცა ვეღარ ფიქრობ.

ალბათ უკვე ერთი კვირა გავიდა მას შემდგე რაც ახალი არაფერი არ დამიწერია.. და იცით ეს რატომ? იმიტომ რომ ვეღარაფერს ვეღარ ვფიქრობ…ჩემს ბლოგს ჩავუჯდები მინდა ახალი პოსტი დავდო და..არ ვიცი რა უნდა დავწერო.არ ვიცი როგორ უნდა დავწერო.არ ვიცი საიდან უნდა დავიწყო ან რა სათაური შევარჩიო.. ამიტომ ვეღარ ვწერ..ან რომ დავწერო ძალიან აბდაუბდა გამოვა..ისედაც ჩემს ყოველ ახალ პოსტში არის რაღაც აბდაუბდა.. ამიტომ გადავწყვიტე 1 კვირა შესვენება და არაფრის დაწერა…მეგონა ძალებს მოვიკრებდი და ახალი ძალებით აღსავსე კარგ პოსტებს დავწერდი…მაგრამ როცა ჩემს ბლოგს მიუახლოვდი ისევ დამავიწყდა რა მინოდა აქ..ან რა უნდა დამეწერა….იქნებ უბრალოდ ცხელა და ვეღარ ვფიქრობ ან ჩემი მუზა დასასვენებლად წავიდა…მოსაწყენია როცა ბლოგზე შედიხარ და ახალი არაფერი გხვდება.. სურვილი გეკარგება კიდევ ერთხელ სტუმრობის…ხოდა მეც ვითომ სხვისი თვალით შევხედე ჩემს ბლოგს და პირველი რაც ვთქვი ეს იყო..“ნეტა ამ ბლოგის ავტორს ახსოვს რომ ბლოგი აქვს??”

-დიახ!ისიც მახსოვს, რომ ბლოგი მაქვს..და ისიც მახსოვს რომ უნდა მოვუარო..მაგრამ როცა ამის სურვილი საერთოდ არ მაქვს- ძნელია ასე მოიქცე…მგონი ჯობია მე და ჩემი ბლოგი დასასვენებლად წავიდეთ და სექტემბერში ახალი შემართებით დავბრუნდეთ…(რა სისულელეს ვამბობ..სექტემბრამდე აქ შემოსული მკითხველი ისევ უკან უნდა გაბრუნდეს იმის გამო, რომ ახალი ვერაფერი ნახა?)არა..მე ამას არ ვიზამ…შევეცდები,რომ კარგად ვწერო და ჩემს (მცირე) კმითხველს ახალი პოსტები შევთავაზო…მაგრამ ასე ადვილი რომ იყოს წერა…განწყობა თუ არ გაქვს ვერ დაწერ..ამაზე ბევრი დამეთანხმება…მართალია მე განწყობა ხშირად მაქვს მაგრამ არ მეწერინება:( არადა წინათ რა კარგად მეწერინებოდა…ისევ მე უნდა ვწერო…აბა სხვა ჩემს ბლოგს ვერ მიხედავს.. ვერავინ ვერ გაუფრთხილდება ისე როგორც მე… კოპი-პასტეს ოსტატიც არ ვარ,რომ სხვისი პოსტები ჩემთან გადმოვალაგო თან ისე რომ ვერავინ მიხვდეს…ისევ მე უნდა ვწერო.მე...აი ისე როგორც დავიწყე..და ისე როგორც მინდა რომ ვწერდე!!!

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in ბლოგი, განწყობა. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

