ზოგი ასეთია, ზოგიც ისეთი

რაღაც ხალხზე დაკვირვება შემიყვარდა…ალბათ იმიტომ რომ ისინიც მაკვირდებიან…

ქუჩაში როცა გავდივარ ყველას ვუყურებ…ზოგზე მეღიმება, ბოლოს ვხვდები რომ არ შეიძლება ასე და ჩემს თავს ვეუბნები “ჰეი,დაანებე ხალხს თავი” ამდენმა დაკვირვებამ მიმიყვანა დასკვნამდე რომ ყველა განსხვავებულია, ყველა გამორჩეულია…მოკლედ ზოგი ასეთია ზოგი ისეთი…ზოგი დამცინავი მზერით გიყურებს,ზოგი თუ კარგ ხასიათზეა.გიღიმის ან სულაც იმის ფიქრში იქნებ ჩემი ნაცნობიაო გამარჯობას გეუბნება.. 😀
ზოგჯერ ძნელია გაუგო ხალხს.. მე ვერ ვხვდები როგორ უნდა გაუგო მათ ვისაც საერთოდ არ იცნობ..ხალხს როომ გაუგო მათ უნდა იცნობდე.. მე ვცდილობ გავუგო ყველას… არ მესმის ჩაკეტილი,უკონტაქტო ხალხის.. ვერ ვხვდები როგორ უნდა იყოს ადამიანი სულ მოწყენილი, ან რა უნდა იყოს ამის მიზეზი…მართლაც ზოგი ასეთია, ზოგი ისე შემოგხედავ შეგაშინებს, ზოგი ძალიან მეგობრულია.. ხანდახან ჩემს მეგობრებსაც ვეღარ ვუგებ…ჩემს თავსაც ვეღარ ვენდობი..აბა ხალხს როგორ უნდა ვენდო ან როგორ უნდა გავუგო…??მაგრამ მე ხომ მაინც ყველას მინდა გავუგო.. დაბნეული დავდივარ და ისევ ისე ვაკვირდები ხალხს….
About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in ბლოგი, ფერები, წამი. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

