წვიმის წვეთბი ასველებს ქუჩებს


ძალიან მიყვარს წვიმა, მაგრამ ზომიერი. ახლა კი ისეთი ამინდებია წვიმა კი არა ყველაფერი გადა(მიყვარდა)…ჩემ ფანჯრის მინებზე წვიმის წვეთებით თოვსgirl_cray საშინელი ამინდებია მე ნერვები მეშლება ისღა მრჩება ჩემი ფიქრები ბლოგზე ვწერო და ყოველ დღე გაწუწული მოვიდე სახლში… ძალიან არ მინდოდა მაგრამ ამ წვიმებმა 2 კვირიანი გაციება ამკიდა.girl_cray ახლა წამლები უნდა ვსვა.. არრ მინდაააააა!!!! ახლა რო მკითხონ გიყვარს თუ არა წვიმაო გაბრაზებული ვიტყოდი !!!არა!!! მაგრამ წვიმა ყურს არ მიგდებს და უდარდელად ასველებს ქუჩებს..იმედია აღარ იწვიმებს და ნამდვილი ზაფხული კარგად დამთავრდება მე კი წავედი წამალი მაქვს დასალევი..

პ.ს. ეს პოსტი რომ არ დამეწერა და ჩემი აზრი არ მეთქვა წვიმაზე გავგიჟდებოდი.. 😀

About alleskreativ

Life begins with colors.TRY to be colorful მადლობა,რომ კითხულობთ
This entry was posted in ბლოგი, მე----ასეთი ვარ, წვეთები. Bookmark the permalink.

One Response to წვიმის წვეთბი ასველებს ქუჩებს

  1. eMiLy says:

    მიყვარს ამ ბავშვის პოსტები..

Leave a Reply

